Min bildmapp på mobilen är ett evigt kaos som jag ständigt rensar men som ändå aldrig blir organiserad. Kanske för att jag dagligen tar en massa onödiga bilder och sparar ännu fler onödiga screenshots.. Här är i alla fall mina senaste screenshots på lite gott & blandat!

En serie som börjar nästa vecka. Mycket taggad på att se denna då jag är überintresserad av opioidkrisen i USA sen jag läste en kurs om den på Harvard.

Var självklart tvungen att screena fackboken den är baserad på också. Den här önskar jag mig i julklapp om någon undrar!

Upptäckte, genom Kim Kardashians IG-story, att man kan sjunga karaoke på PlayStation och nu är ett mål att införskaffa ett sådant spel pronto. Tydligen kan man ha mobilen som mic, hur smart?!

Letade spel på Tradera och hamnade bland en massa old school Sims-spel. Jag gråter av nostalgi!!! Detta var min GREJ när familjen köpt sin första laptop.

Postade om ett fett nöjesfält på instagram och var tvungen att screena min egna story för att minnas att lägga in ett besök där på min bucket list.

Var inne på Elsa Billgrens blogg och blev kär i formen på en vas. Har ju en grej för vaser, något jag fått efter min mamma.

Printade även denna bild för att komma ihåg att baka en kokoskaka med saffran den kommande veckan.

Ett bra citat som kändes.

Min hypokondri slog till en kväll och jag fick för mig att jag hade denna typ av ödem..

GRÄT av skratt till ett inlägg av Snoop Dog på instagram där han samlat alla sjuka grejer han gjort i sin karriär. Vilken jävla hustler. Kolla in det!

Fnissade lite åt detta med

Och åt detta.

Fann detta i en grupp för min sjukdom. Tydligen är sådana inlägg bra för oss eftersom vi har knölar i hälarna som tillslut kan tryckas ned och ut så man får som en platt dyna under fötterna som måste opereras. Så dessa ska jag absolut införskaffa för att undvika det!

Ett tips på en body mousse från mitt favorit hudvårdskonto som drivs av trevliga Marta! Tyckte denna lät bra att ha med sig på resan då den inte lär läcka i resväskan lika lätt som klassiska body lotions.

En random reklam på instagram för en affär som jag tyckte hade fina set i min stil.

Skrattade lite åt att Stockholms-bloggare upptäckt att svamp på burk är en grej..

En tatuering som man kan scanna så kommer låten upp på Spotify! Måste skaffa en som leder till Saint Pablo, Burn Fetish eller Camera Thief.

Ville gå med i en facebookgrupp för "mammisar" för att kunna cringea lite och ljög absolut för att bli insläppt

Läste ju precis ut Min fantastiska väninna så var inne på adlibris för att leta upp andra boken i serien så jag kan köpa den i veckan.

Det var det lilla från min telefon! Nu kan jag äntligen rensa dessa screenshots för de är sparade här, det ger mig en mycket nöjd känsla i kroppen hehe.


This free site is ad-supported. Learn more