1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till?

Gud, vill verkligen inte ha en dotter nu haha men tjejnamn jag tycker är fina är Isabeli & Selina.

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?

Kärlek utan sex.

3. Har du bra självförtroende?

Självförtroendet är helt okej, självkänslan är kass.

4. Nämn tre saker på din att-göra-lista?

- Komma igång med morgonpromenader igen. Säger det jämt men det är den jäkla fotens fel att det aldrig fungerar! Den börjar värka så fort jag ansträngt den minimalt.

- Göra klart kursen i Technical Writing på the University of Moscow.

- Sätta in foton i fotoalbum.

5. Beskriv ditt drömutseende.

Finns så många vackra utseenden men två favoriter är Skeet Ulrich i första Scream-filmen och såklart min gudinna Jorja Smith. De lite sömniga/halvt drogade ögonen, höga kindbenen och fylliga läpparna.. Dör för dem båda.

6. Någon du har kysst?

En av huvudrollsinnehavarna i Snabba Cash, haha.

7. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Kanske klänningen jag hade när mina föräldrar gifte sig men det är nog det enda. Min mamma ÄLSKAR att rensa, hon blir helt manisk.

8. Är du nöjd med din profilbild på Instagram?

Inte till fullo men den är okej. Men hey, har man dysmormofobi är man väl aldrig helt nöjd med selfies?

9. Vad väljer du, godis eller chips?

Godis i så fall, men är mer en kak-människa än chips och godis.

10. Hur uppvaktar man dig?

Man tar initiativ! Något jag avskyr är när (framför allt) män förväntar sig att man ska planera och fixa allt. Jag vill att de ska göra det, och gärna ta med mig på äventyr, överraska eller köpa småsaker som visar att de tänkt på en - typ ens favoritgodis, en energidryck eller mat.

11. Har du rykten efter dig?

HAHA GUD JA! Är uppväxt som den enda Melody i en småstad och har varit välkänd/ökänd sen tonåren. Mest negativt och från personer som aldrig känt mig. Kunde inte bry mig mindre idag men det fanns en lång tid då det tärde på mig.

12. Din absolut sämsta egenskap?

Jag kan lätt ta för mycket skit för att undvika bli avvisad, ogillad eller hamna i konflikt.

13. Din bästa egenskap?

Jag tänker mycket på småsaker, som att vara positiv & peppande, ge komplimanger, bekräfta andra, vänta in de som hamnar bakom eller ta in de som är utanför i sammanhanget.

14. Kan man vara vän med sitt ex?

Absolut. Om ingen har känslor kvar och det var ett relativt smärtfritt break up.

15. Har du kysst en kompis?

Japp, senast Malin haha!

16. Hade du kunnat ha distansförhållande?

Nej, inte under en längre tid. Har det hellre då så att man är med varandra när man ses men har ett öppet förhållande när man är ifrån varandra.

17. Hur lång är du?

160 cm kort men har hört att jag har lång aura haha?

18. En vacker person?

Israel Adesanya tycker jag är väldigt vacker (& orimligt sexig)

19. Ett filmtips?

Hmm, senaste bra jag såg var när jag hade Bond-maraton. Så de senaste Bond-filmerna med Daniel Craig får jag säga!

20. Bäst just nu?

Att jag fått VG i alla mina kurser än så länge och att jag avslutat 2 saker som är väldigt ohälsosamma för mig.


This free site is ad-supported. Learn more